Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta in ekološke spletne trgovine e-košek so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju.

 

Nekaj splošnih pojmov

Kupec je vsak, ki odda pravilno in z resničnimi podatki izpolnjeno naročilo v spletni trgovini e-košek.

Ponudnik je lastnik in upravljalec spletne trgovine e-košek - Košek Tadej Hočevar s.p.

Uporabnik je vsak, ki si preko spletnega obrazca ustvari uporabniški račun, ki mu omogoča udobnejše nakupovanje v spletni trgovini e-košek.

Registracija – uporabniški račun

V spletni ekološki trgovini e-košek lahko opravite nakup tudi brez registracije.

Ker pa želimo zvestim kupcem ponuditi kar najboljšo izkušnjo nakupa, vam z registracijo uporabniškega računa nudimo veliko dodatnih možnosti. Po registraciji vam pri kasnejših nakupih ni več potrebno vpisovati vaših podatkov, imate pregled nad svojimi prejšnjimi nakupi, na svojo listo želja lahko dodajate izdelke za kasnejši nakup in ogledate si lahko katere izdelke ste primerjali (primerjava izdelkov je omogočena tudi neregistriranim kupcem). Svoje podatke lahko kasneje tudi spreminjate.

Za registracijo je potrebno v obrazec vpisati ime in priimek, e-mail naslov in izbrati vaše geslo. Prijavite se lahko še na naše novičke. Ko registracijo zaključite, boste na vpisan e-mail naslov dobili sporočilo z dobrodošlico. V sporočilu kliknite na povezavo za potrditev vaše registracije, ki je s tem zaključena. V primeru pozabljenega ali izgubljenega gesla boste lahko zaprosili za novega. 

Postopek naročanja

1.) Izdelke, ki jih želite kupiti, s klikom na gumb Dodaj v košek izberete in izdelki vas bodo čakali v košku za zaključek nakupa. Na povezavi Moj košek so zbrani vsi vaši izdelki, kjer lahko spreminjate količine ali odstranite izdelke. Ne pozabite klikniti na gumb Osveži/preračunaj.

2.) Ko želite izbrane izdelke naročiti, kliknete na gumb Zaključi nakup in sistem vas preusmeri v Blagajno. Če se ne želite registrirati, lahko nakup opravite kot gost. Ko vpišete svoje podatke ali se prijavite v trgovino, določite naslov za dostavo.

3.) Nato označite na kakšen način želite prejeti izdelke – način dostave. 

 - dostava na izbran naslov– za nas jo izvaja podjetje GLS. Cena dostave je izpisana ob izbiri in znaša 3,50€. Upoštevajte, da je pri nakupu nad 50€ dostava brezplačna!

- osebni prevzem - na naslovu ponudnika: Obrtniška 13a, Domžale

V okence za opombe lahko vpišete vaše opombe, naročilo brezplačnih vzorčkov ali posebno sporočilo.

4.) Sedaj izberete način plačila. 

- plačilo po povzetju – ob dostavi plačate z gotovino. Strošek posredovanja plačila, ki ga računa GLS in znaša 1,50€, prevzamemo mi! Torej brez provizije! 

- plačilo po predračunu – na vaš e-mail naslov vam pošljemo predračun z vsemi podatki potrebnimi za plačilo in ko je predračun plačan (sredstva so na našem računu), začnemo z odpremo naročila. Plačate provizijo glede na način plačila (banka, pošta,...). 

- plačilo preko Paypala – sistem vas preusmeri direktno na Paypalovo varovano stran, kjer se prijavite v vaš račun in opravite plačilo.

5.) Ostane vam še pregled naročila in klik na gumb Zaključi naročilo. Na vaš e-mail naslov boste prejeli podatke o vašem naročilu. Če ste izbrali plačilo po predračunu, bodo tam vsi podatki potrebni za nakazilo. V primeru, da ste registriran uporabnik, lahko v vašem računu spremljate status vašega naročila. Ko bo naročilo odpremljeno, vas bomo o tem tudi obvestili.

 

Cene

Vse cene izdelkov že vsebujejo DDV pripadajoče stopnje.

Cene se lahko dnevno spreminjajo, za vsakega kupca pa veljajo tiste v trenutku naročila. Lahko se zgodi, da se cena spremeni v času obdelave naročila, v tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od naročila ali pa se bosta dogovorila drugače.

 

Načini plačila

Nakup v e-košku je mogoč na sledeče načine:   

- plačilo po povzetju – paket z izdelki boste prejeli na naslov za dostavo in dostavljavcu plačali znesek računa z gotovino. Strošek storitve (provizijo), ki znaša 1,50€, krije ponudnik in je za vas brezplačna! 

- plačilo po predračunu – ob naročilu boste prejeli predračun, ki ga poravnate na račun podjetja Košek Tadej Hočevar s.p. Ko bodo sredstva nakazana, se pričnejo aktivnosti izvrševanja naročila 

- plačilo preko PayPal-a – plačilo izvedete takoj po končanem postopku naročila, saj vas sistem usmeri na PayPal-ovo stran, kjer se vpišete in potrdite plačilo. 

- osebni prevzem – če ste v postopku naročila pri dostavi označili osebni prevzem na sedežu ponudnika (Obrtniška 13a, 1230 Domžale), vas bomo po telefonu ali/in e-mailu obvestili, kdaj lahko naročilo prevzamete.

Ob prevzemu paketa boste prejeli tudi originalni račun.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo kupca, le-ta kopijo naročila prejme na posredovan elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@e-kosek.si ali pisno na sedež  podjetja.
 

Naročanje

 Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena v najkrajšem možnem času. Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@e-kosek.si

 

Odstop od naročila 

 Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila že prejeto blago vrniti. Ko prejmemo blago nepoškodovano in v originalni embalaži z nespremenjeno količino, z nakazilom vrnemo kupcu plačani znesek. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

 

Zavrnitev naročila

 Ponudnik ima pravico zavrniti naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti.

 

Plačilo poštnine

 Ob naročilu nad 50€ je poštnina brezplačna. V primeru naročila manjšega od 50€ znaša strošek dostave 3,50€. Strošek dostave bo razviden pred potrditvijo naročila.


Rok dostave

 Oddana naročila do 12h bodo obdelana in odposlana še isti dan. V tem primeru boste v največ primerih blago prejeli že naslednji delovni dan (od ponedeljka do petka), sicer pa velja čas dostave, ki ga zagotavlja dostavljalec. Kljub temu pa se lahko zgodi, da kakšnega izdelka trenutno ni na zalogi in naša spletna stran ni pravočasno ažurirana. V kolikor katerega izmed izdelkov ni na zalogi vas o tem obvestimo in se skupaj dogovorimo o nadaljnjih korakih. Npr. izdelke na zalogi vam pošljemo takoj, ostale pa na naše stroške takoj ko bodo dobavljeni (do 10 dni).

 

Splošni pogoji za dostavo blaga

Splošni rok dostave za vse izdelke na zalogi je do 5 dni in sicer od ponedeljka do petka. Splošni rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi je do 10 dni. Ob sobotah, nedeljah in praznikih pošiljk ne oddajamo .
V primeru dostave s strani dostavne služne GLS je naročnik dolžan prevzeti blago na naslovu za dostavo, pod pogoji, ki jih določa GLS. In sicer, v primeru, da vas v času dostave ni na naslovu, vam pustijo sporočilo s telefonom na katerem se dogovorite za drug termin dostave.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru, da kupcu blaga sploh ne bo mogoče dostaviti (zaradi ukinitve programa, razprodane zaloge ipd.), ima kupec pravico zahtevati vračilo že plačane kupnine in že plačanih stroškov dostave blaga. Razen zahteve po vračilu plačane kupnine in zahteve po vračilu plačanih stroškov dostave blaga, se kupec izrecno in brez omejitev odpoveduje drugim načinom povračila nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23., 24. in 41. člena Zakona o varstvu potrošnikov.


Garancija na zadovoljstvo

 V kolikor ugotovite, da vam dostavljen izdelek ne ustreza, ga lahko v roku 15 dni ob predhodni pisni obvestitvi na info@e-kosek.si vrnete nazaj. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupcu, ki odstopi od naročila, vrnemo plačano kupnino. Za nakazilo kupnine nam posredujte številko vašega osebnega računa.

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago brez razloga vrnete. Najkasneje v 15 dneh nas pisno obvestite o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi GLS in obvestiti ponudnika. Skupaj bomo rešili reklamacijo v najkrajšem možnem času v vaše zadovoljstvo.

Varnost in varovanje podatkov

Prav poseben pomen dajemo tako varnosti vašega nakupa kot varovanju vaših osebnih podatkov.

Zato se ponudnik zavezuje, da bodo vsi osebni podatki uporabljeni izključno za potrebe naročila in v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik vas bo občasno obveščal o novostih, ugodnostih in zanimivostih le v primeru vaše privolitve. V vsakem sporočilu bo jasno opredeljen namen sporočila in možnost odjave.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ga v nobenem primeru ne posreduje drugi osebi.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki in kupci pošljejo po elektronski pošti info@e-kosek.si.

 

e-košek